Voor Nederlandse bedrijven : onze site herkent niet automatisch BTW nummers.

Wanneer u intra-communautair (BTW vrij) wil bestellen, maak dan uw bestelling via onze site en kies bij het afrekenen voor "betaling via overschrijving". Dan sturen we u meteen na uw bestelling een BTW vrije offerte op het emailadres dat u opgaf.

Indien u akkoord gaat met deze offerte, dan kan u betalen via iDeal, visa, bankoverschrijving, ... via de betaallink die we meesturen met de offerte.

http://schema.org/OutOfStock

Injector tester voor GDI FSI EFI injectoren met volledig digitale sturing

Productcode: CT 500
Beschikbaarheid: Niet op voorraad

899,00 €

Aanpasbare werkparameters : door de volledig digitale aansturing is het tijdens het reinigingsproces mogelijk om de parameters van elke functie nauwkeurig aan te passen, zoals analoge snelheid, pulsbreedte, aantal pulsen en werktijd.

Compatibel met alle moderne injectortypes : CT500 GDI, EFI, FSI Fuel Injector Cleaner & Tester biedt 12V, 70V en 120V spanningsopties en kan gewone brandstofinjectoren aandrijven, evenals andere typen zoals GDl-, EFl- en FSI-injectoren. Hij bestrijkt de meeste brandstofinjectoren van de belangrijkste merkvoertuigen in Europa, Amerika en Azië.

Grote reinigingstank : 6 cilinders Brandstofinjectiesystemen voor auto's, reinigers, testers. Met een ultrasone reinigingstank met een capaciteit van 2000 ml kan deze grote brandstofinjectoren volledig reinigen.

Zes cilinder ontwerp : deze tester kan zes brandstofinjectoren tegelijkertijd reinigen en testen en zorgen voor een efficiënte service. Hij maakt eenvoudige observatie en nauwkeurige evaluatie van de toestand van de injectoren mogelijk door middel van vergelijking. De maatcilinder heeft een capaciteit van 140 m.

Praktisch lade ontwerp : de CT500 GDI, EFI, FSI Fuel Injector Cleaner & Tester heeft een handige lade aan de onderkant voor het opbergen van verschillende componenten, met gelabelde compartimenten voor gemakkelijke organisatie en toegang.

15 FUNCTIES BESCHIKBAAR

  • 3 REINIGINGSFUNCTIES:

1. Ultrasoon reinigen: Het stuurt signalen naar de injectoren via de pulssignaallijn, waarbij gebruik wordt gemaakt van de reinigingsvloeistof met ultrasone trillingen om de koolstof en onzuiverheden in de injectoren volledig te verwijderen.
2. Omgekeerde spoeling: Omgekeerde spoeling is een manier om de injectoren te reinigen terwijl de testvloeistof van de uitlaat naar de inlaat van de injector stroomt. Omgekeerde spoeling kan het vuil in de injector of de injectorzeef verwijderen (alleen voor de bovenste brandstoftoevoerinjector).
3. Reiniging zonder demontage: Directe reiniging zonder de injectoren te demonteren. Deze functie is een extra functie waarvoor speciale adapters nodig zijn.

  • 12 TESTFUNCTIES :

1. Test stationair toerental (0-20 ms): Simuleer het stationair toerental van de motor en test de staat van de brandstofinjector.
2. Test op gemiddelde snelheid (0-7,5 ms): simuleer de motor die op gemiddelde snelheid draait en test de staat van de brandstofinjector.
3. Hogesnelheidstest (0-4 ms): Simuleer de hogesnelheidsprestaties van de motor en test de staat van de brandstofinjector.
4. Acceleratietest: Simuleer de acceleratiestatus van de auto en test de prestaties van de brandstofinjector.
5. Variabele snelheidstest: Simuleer de variabele snelheid van de auto en test de werkprestaties van de brandstofinjector.
6. Lektest: Test de afdichtingsconditie van de brandstofinjector.
7. Test van spuitbaarheid bij stationair toerental: Simuleer de stationair draaiende motor en test de spuitprestaties van de brandstofinjector.
8. Spuitbaarheidstest op gemiddelde snelheid: Simuleer de toestand van de motor op middelhoog toerental en test de spuitprestaties van de brandstofinjector.
9. Spuitbaarheidstest bij hoge snelheid: Simuleer de hogesnelheidstoestand van de motor en test de spuitprestaties van de brandstofinjector.
10. Stroombalanstest: De stroombalanstest moet bij verschillende snelheden worden uitgevoerd.
11. Observatie van de vorm van de brandstofinjectie: Observeer of de vormen en hoeken van de brandstofinjectie van alle brandstofinjectiemondstukken op dezelfde auto uniform zijn bij verschillende snelheden.
12. Lekdetectietest: De lekdetectietest is bedoeld om de dichtheid van de injectornaaldklep onder de hoge druk van het systeem te detecteren.

De tester wordt geleverd met diverse connectoren waardoor hij compatibel is met de meeste benzine injectoren van Europese hedendaagse en iets oudere injectoren.

De volgende adapters worden meegeleverd :

6 stuks * 11 mm adapters
6 stuks * 12 mm adapters
6 stuks * 12,5 mm adapters
6 stuks * 13 mm adapters
6 stuks * 13,6 mm adapters
6 stuks * 14 mm adapters
6 stuks * 15 mm adapters
6 stuks * 15,8 mm adapters
6 stuks * Compatibel voor BMW Speciale adapters

 

Er zijn geen beoordelingen voor dit product.
Schrijf een recensie
SlechtUitstekend
Facebook commentaar

Inloggen